• Tasuta transport Eestis alates 200 eurost
  • 14 päevane tasuta tagastusõigus
  • Jätkusuutlik rõivabränd

OSTUTINGIMUSED

 

BLACK DRAMA OÜ (edaspidi Müüja) müüb oma hallatavas internetiostukeskkonnas (edaspidi E-pood) Müüjale kuuluvate kaubamärkidega tähistatud tooteid (edaspidi Tooted).
Tingimused kehtivad õigussuhetele, mis tekivad e-poest ostjate (edaspidi Klient) ja Müüja vahel. Käesolevatele üldtingimustele reguleerivad e-poest ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
Müüja andmed: BLACK DRAMA OÜ (Reg. nr. 16821727), Vabaõhumuuseumi tee 97a, Tallinn, 13516.
 

HINNAD

Kõik e-poes kajastatud hinnad on esitatud eurodes.
Müüja võib kehtestada eritingimusi seoses toodete hindadega.

 

TOOTED

E-poes kajastatavad Tooted on reeglina laos olemas. Nimetatud Toodete saadavust ei tagata, kuna see võib olla ekslik seoses võimalike tehniliste probleemidega e-poe programmides.
Juhul, kui Klient esitab tellimuse, kuid ilmneb, et antud Toode laost puudub, ei ole Müüjal võimalik antud tellimust täita. Sellisel juhul kontakteerub Müüja töötaja Kliendiga ja pakub välja asendustoote, võimaliku uue kohaletoimetamise aja või tagastab Kliendile ostusumma hiljemalt 7 päeva jooksul.
E-poes kuvatavad fotod Toodetest on illustratiivse tähendusega ning võivad vähesel määral tahtmatult erineda Toote tegelikust väljanägemisest.

 

OSTU SOORITAMINE

Klient valib e-poest välja soovitud Toote ning lisab selle ostukorvi, klikkides nupul “Lisa korvi”.
Tellimuse vormistamiseks tuleb ostukorvis klikkida nupul „Telli“. Pärast nõutud andmete sisestamist tasub Klient Toote eest internetipanga pangalingi vahendusel ning kinnitab tellimuse klikkides nupul “Tagasi kaupmehe juurde”. Müüja võimaldab Kliendil tasuda üksnes tellimuse vormistamise lehel esiletoodud makseviiside kaudu.
Pärast Toote eest tasumist saadab Müüja Kliendi e-postile tellimuse kinnituse.
Klient kohustub tellimuse vormistamisel esitama tellimuse täitmiseks vajalikud, tõesed andmed.
Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud täitmise võimatuse või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

 

TASUMINE

Tellimuste eest saab turvaliselt tasuda Eesti pangalinkide abil (Swedbank, SEB Pank, Nordea Pank ja Danske Bank) ja krediitkaardiga (Visa ja MasterCard)
Shopify e-kaubanduse platvorm kasutab tehtud krediit- ning deebetkaardi tehingute töötlemiseks turvalist veebimaksete vahendajat "Maksekeskus AS", mis krüpteerib kaardi andmed turvalises keskkonnas.
Makse teostamine toimub väljaspool e-poe keskkonda vastava panga või teenusepakkuja turvalises maksekeskkonnas.
Müüjal puudub ligipääs Kliendi pangaandmetele ja krediitkaardi andmetele.

 

KOHALETOIMETAMINE

Tarnime pakke ülemaailmselt.
Kliendil on võimalik valida Omniva ja Itella Smartposti teenuse vahel. Toote kohalejõudmine sõltub Kliendi poolt valitud postiteenusest.
Eesti sisene pakk jõuab Kliendini 5 kalendripäeva jooksul.
Väljaspool Eestist tarnitavad pakid jõuavad Kliendini 7-18 kalendripäeva jooksul.
Kliendil on võimalus tulla Tallinnas kaubale ise järgi. Asukoha info saadame Kliendile kas e-posti või telefoni teel.
 
Tellitud Toode peaks Kliendini jõudma ideaalses korras ja kinnises pakendis.
Kui pakend on transpordil viga saanud, siis on Klient sellest kohustatud koheselt teavitama e-posti teel info@nodrama.ee või helistades avalehel märgitud kontaktnumbril.
Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi Toodete kohaletoimetamisel. Müüja ei vastuta Toodete kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või -õigsusest.
 

TRANSPORDIKULU HINNAKIRI

Hinnad on regioonide kaupa:

Eesti sisene pakk Omniva ja Itella Smartpostiga 3€ (alates 200€ ostu puhul transpordikulu ei lisandu)

Soome Itella Smartpostiga 3€

 

Regioon 1: 10€

Põhja-Ameerika, Euroopa, Austraalia, Uus Meremaa
 

Regioon 2: 15€

Aafrika, Aasia, Ladina-Ameerika, Lõuna- ja Kesk-Ameerika
 

 

TOOTE TAGASTAMINE JA ÜMBERVAHETAMINE

Kliendil on õigus tehingust 14 päeva jooksul taganeda ja tellitud Toode ümber vahetada või tagastada.
Klient on kohustatud teavitama e-poodi Toote ümbervahetamisest või tagastamisest, saates vastavasisulise e-kirja e-posti aadressile: info@nodrama.ee. E-kirjas tuleb muuhulgas märkida ümber vahetatava või tagastatava tellimuse number ning sooviavaldus: kas soovitakse numbrivahetust või rahatagastust.
Toote saab ümber vahetada sarnase toote teise suuruse vastu.
Müüja tagastab Kliendile ostusumma 7 päeva jooksul arvates Toote õigeaegsest saabumisest e-poodi. Tagastus toimub samale arvelduskontole, millelt Klient tegi tagastatava tellimuse makse.
Ümbervahetatav või tagastatav Toode ei või olla kahjustunud või kandmisjälgedega, Toode peab olema originaalpakendis ja Toote küljes peavad olema kõik originaaletiketid.
Klient on kohustatud avama Toote pakendi alati ettevaatlikult, seda kahjustamata. Kui pakendit ei ole võimalik avada seda rikkumata, ei ole Toote tagastamine originaalpakendis nõutav.
Allahinnatud tooted ei kuulu tagastamisele.

 


VASTUTUS

Müüja ja Klient vastutavad teineteise ees käesolevate kasutustingimuste rikkumisega teisele poole tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
Müüja vastutab Toote müügihinna ulatuses.
Klient kohustub kasutama e-poe teenust üksnes seaduse ja heade tavadega kooskõlas olevatel eesmärkidel.

 

ANDMETÖÖTLUS

Klient annab Müüjale selge ja teadliku nõusoleku oma isikuandmete töötlemiseks.
Müüjale teatavaks saanud isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ja neid kasutatakse müügiteenuse osutamiseks ja Kliendile kauba pakkumiseks.
Müüja säilitab Kliendi kohta ostude sooritamise käigus Kliendi poolt sisestatud kontaktandmed ja info sooritatud ostude kohta. Seda infot käsitletakse konfidentsiaalsena ja töödeldakse kooskõlas seadusega. Isikuandmed, mis on vajalikud Toodete Kliendile saatmiseks, edastatakse kulleriteenust osutavale ettevõttele.
Müüja võib kasutada Kliendi isikuandmeid Kliendile eripakkumiste ja kampaaniate kohta info saatmiseks e-posti teel üksnes juhul, kui Klient on andnud selleks oma nõusoleku.
Andmeside Kliendi ja pankade ning kaardimaksekeskuse vahel on krüpteeritud, mis tagab Kliendi isikuandmete ja pangaandmete turvalisuse.
Isikuandmeid töötleb NO DRAMA OÜ (reg nr. 16821727), Vabaõhumuuseumi tee 97a, Tallinn, 13516.

 

KINKEKAARDID

No Drama e-poest on võimalik osta kinkekaarte summas 50€, 100€ ja 200€. Kinkekaart kehtib kuus kuud pärast ostmist.
Kinkekaarte saab kasutada vaid e-poes esitatud tellimuse või toote ostmise eest tasumiseks. Kinkekaarte ei ole võimalik vahetada raha vastu, seda ei osteta tagasi ega vahetata ümber. Kui soovitud kaupade väärtus on väiksem kui kinkekaardi väärtus, siis vaheraha ei tagastata. Samuti ei saa kinkekaarti kasutada kaupade eest tasumiseks mitmes osas. Kui soovitud kaupade maksumus ületab kinkekaardi väärtuse, saate puudujääva osa tasuda teiste BBPL Sales OÜ poolt aktsepteeritavate maksevahenditega (sularaha, pangakaart, krediitkaart), valides sobiva maksevahendi ostu sooritamise hetkel.

 

 

KASUTAMISTINGIMUSED JA NENDE MUUTMINE

E-poes registreerudes või ostu sooritades nõustub Klient E-poe kasutustingimustega ja kohustub neid täitma.
Müüja ja Kliendi vahel jõustub müügileping alates tasumisele kuuluva ostusumma laekumisest Müüja arvelduskontole.
Müüja võib muuta e-poe kasutustingimusi ja toodete hindasid. Teade muutuste kohta avaldatakse e-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.
Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest kui tehnilise vea tõttu oli e-poes kuvatud Toote hind ekslik.

 


MUUD TINGIMUSED

Kliendi ja Müüja vahel tekkinud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamise korral on Kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Harju Maakohtusse, Tarbijakaitseametisse ja/või tarbijakaebuste komisjoni.